Crna Gora, Srbija i BiH rade na formiranju turističkog proizvoda

Crna Gora, Srbija i BiH rade na formiranju turističkog proizvoda
Crna Gora, Srbija i BiH rade na formiranju turističkog proizvoda

Prepoznajući činjenicu da turiste s dalekih tržišta, kao što je i kinesko, možemo privući udruženi, kroz regionalnu turističku ponudu, gospodarske komore Crne Gore, Srbije i Bosne i Hercegovine rade na formiranju zajedničkog turističkog proizvoda usmjerenog upravo na ovu ciljnu grupu – istaknuo je predsjednik Gospodarske komore Crne Gore (GKCG) Vlastimir Golubović na poslovnom susretu crnogorskih i kineskih gospodarstvenika.

Naša namjera je, poručio je Golubović, da ovu vrstu suradnje proširimo na sve zemlje Zapadnog Balkana, kako bi potakli unapređenje i diversifikaciju proizvoda i usluga u turizmu i tako doprinijeli povećanju broja turista iz udaljenih dijelova svijeta.

Susret je realiziran u okviru posjete izaslanstva kineskih gospodarstvenika Crnoj Gori, u organizaciji Veleposlanstva Kine, a okupio je predstavnike više od 50 kineskih i crnogorskih kompanija iz sektora turizma, prerađivačke industrije, trgovine, komunalnog gospodarstva, građevinarstva, osiguranja, IT, financija, mode, zdravstvene zaštite i drugih.

Iz GKCG su priopćili kako je Kina drugi vanjskotrgovinski partner Crne Gore u uvozu, a na devetom je mjestu kada je riječ o izvozu. Robna razmjena ostvarena u prošloj godini iznosila je 270,6 milijuna eura, što je u odnosu na prethodnu godinu više 18,8 posto.

Prošle godine Crnu Goru je posjetilo 41,34 tisuća turista iz Kine, koji su ostvarili 94,78 tisuća noćenja.

FENA