World Halal Day 2016: Halal kozmetika je jako kvalitetan proizvod

BH Telecom

Zvonko Hladnik, osnivač i direktor tvrtke Milla iz Zagreba koja se bavi proizvodnjom kozmetike, kaže da je halal kozmetika jedan jako kvalitetan proizvod iz kojeg su izbačeni loši elementi za kožu, kao što su alkohol, neki elementi od životinja i sastojci životinjskog porijekla. Njegova kompanija je jedan od mnogih koja je odlučila na sajmu u sklopu “World Halal Daya 2016“ u Opatiji izložiti svoje proizvode.

“Halal kozmetika, kao i halal hrana zahtjeva određeni izbor sirovina. Želimo da naši proizvodi budu jako dobri za kožu i zato radimo poseban izbor sirovina. Isti princip smo našli u halal standardu. Dakle, ne možeš svaku sirovinu koristiti da bude u proizvodu. Tako da smo zaključili da je halal certifikat jako srodan nama i našem načinu rada. Stoga smo se počeli baviti time, jer smo shvatili da je to jako kvalitetan princip. On omogućuje da se posebnim izborom sirovina izbace loši elementi za kožu, kao što su alkohol i neki elementi od životinja i sastojci životinjskog porijekla. Spojili smo prirodnu kozmetiku i halal standard i dobili vrlo kvalitetan pristup. Računamo da će ti biti nova niša na tržištu“, navodi Hladnik u razgovoru za Anadolu Agency (AA).

Zanimljivo tvrtka Milla za sada svoje halal kozmetičke proizvode najviše plasira u Rusiji, gdje živi preko 20 miliona muslimana.

“Trenutno najviše prodajemo u Rusiji, gdje su naši proizvodi jako dobro prihvaćeni. Tamo smo na prestižnim mjestima u Moskvi i imamo velike distributere. Počeli smo pregovore u Dubaiju i za dva tjedna očekujem da ćemo potpisati ugovore i ući na tržište Ujedinjenih Arapskih Emirata. Razgovaramo i sa zapadnom Evropom kako bi ušli u ‘etno dućane’, tako da očekujemo da će kroz pola godine ili godinu naši proizvodi biti u 15 do 20 zemalja“, naglašava Hladnik.

O planovima vezanim za tržište jugoistočne Evrope kaže da je Milla već napravila dogovor sa tvrtkom CM iz BiH.

“Oni su nam se učinili jako interesantnim, jer imaju oko 70 trgovina i dobro su rasprostranjeni u BiH i vjerujem da će oni napraviti dobar posao. Želimo se u BiH predstaviti jednako dobro kao i na drugim tržištima i educirati ljude. Željeli bi smo tamo napraviti ne klasičnu kampanju, jer smatramo da se ne radi o običnim proizvodima. Smatramo da je društveni trenutak takav da ljudi shvate da se pojavilo nešto paralelno halal hrani i što je dobro i nešto što bi svaki vjernik trebao koristiti. Mada mislimo da i ljudi koji nisu islamske vjeroispovijesti trebaju koristiti te proizvode, jer su izuzetno kvalitetni za kožu“, kaže Hladnik.

Navodi da nažalost u Hrvatskoj nema “naših proizvoda, jer se na njega nismo previše bazirali”.

“Mislim da ćemo pokušati sa specijaliziranim trgovinama, možda nekim boljim lancima ponudimo nešto. No, hrvatsko tržište je premalo za to, nama je prvenstveno cilj muslimanska populacija, dakle ljudi koji će u startu prepoznati šta je halal proizvod, kojima ne morate objašnjavati šta je halal. Cijenimo da je će se halal u budućnosti transformirati i da neće biti dio rituala koji su stvorili ljudi prema vjerskoj usmjerenosti, nego da će on postati dio potrebe. Mislimo da će suvremeni čovjek halal proizvod uzeti zato što je kvalitetna i što ima dobre sastave i zato što će biti prihvatljiv po cijeni. Ne želimo da proizvod, bez obzira na njegovu visoku kvalitetu, bude skup, a to je isto u duhu vjere. Budimo kvalitetni, pristojni, fini, humani“, navodi Hladnik.

Centar za certificiranje halal kvalitete i Islamska zajednica u Hrvatskoj organizatori su najvažnijeg ovogodišnjeg kongresa o halal tržištu u svijetu, koji se od 2. do 4. novembra održava u Opatiji. Zemlja partner je Republika Turska. Prethodna dva World Halal Daya održana su u Indiji i Singapuru.

World Halal Day je jedinstven događaj koji se bavi trendovima i potencijalima halal tržišta u različitim privrednim granama uključujući halal turizam, islamsko bankarstvo i finansije, halal kozmetiku i farmaciju.

(AA)

Share this post on social media