Unapređenje turizma kao najbrže rastuće privredne grane u Bosni i Hercegovini, kao i predstavljanje poslovnih modela koji su imali izvrsne rezultate u Hercegovini i Krajini bili su tema konferencije koja je danas organizirana u sklopu projekta MarketMakers.
Taj projekt je podržala vlada Švicarske, a implementira konzorcij Kolektiv (posao.ba), Helvetas Swiss Intercooperation i turistička agencija Centrotours.
Članica projekta MarketMakers uime Kompanije Kolektiv (Posao.ba) Vildana Mandalović istakla je za Fenu da su prije tri godine započeli aktivnosti u sektoru turizma u Hercegovini te da su između ostalog zaključili da je ostvaren mali broj noćenja.
– Radom smo poboljšali turističku ponudu Hercegovine i danas imamo dodatnih 150 turističkih ponuda koje omogućavaju turistima da se zadrže sedam do deset dana – pojasnila je.
Također je naglasila da je veliki broj turističkih agencija fokusiran na outgoing turizam, te da je cilj projekta da se strani turisti što duže zadrže u BiH. Zbog toga će, dodala je ona, na konferenciji učesnici govoriti najviše o razvoju ovog tipa turizma s posebnim akcentom na Sarajevo.
Direktor Centrotoursa Muamer Lutvić pak smatra da je najveći problem u turizmu nedovoljan angažman javnog sektora.
– Kada bi javni sektor funkcionisao bolje, Sarajevo bi bilježilo mnogo veći broj noćenja, iako je taj broj u stalnom porastu – kazao je Lutvić.
Smatra da turizmu u BiH nedostaje znanje, infrastruktura i zakonski okvir te da svi trebaju zajedno raditi da bi otklonili sve prepreke razvoju tog sektora.
Cilj konferencije je, kako kaže, da govore o problemima u radu, ali i da predlože rješenja koja bi riješili u saradnji s nadležnim institucijama.
– Očit je veliki porast dolazaka iz cijelog svijeta u Sarajevo, ali mi kao država i društvo nismo baš uvijek spremni za sve što nam se dešava – pojasnio je.
FENA
Share this post on social media