Turizam

Turska je postala omiljena kulturna destinacija za dobrostojeće evropske putnike

Turska je postala omiljena kulturna destinacija za dobrostojeće evropske putnike
Turska je postala omiljena kulturna destinacija za dobrostojeće evropske putnike - photo: TGA

Zahvaljujući vrhunskim hotelima, kvalitetnoj usluzi i gostoprimstvu, Turska nije samo vrlo popularna destinacija za porodične odmore, već je i ključno kulturno odredište za dobrostojeće putnike, zahvaljujući nedavnim investicijama i uspješnim novim strategijama.

U ovoj značajnoj promjeni, privatni sektor je uvijek bio uspješan i inovativan u svom pristupu, a važnu ulogu je odigralo tursko Ministarstvo kulture i turizma, koje po pravilu djeluje prema utvrđenim smjernicama. Ovo ministarstvo, vođeno iskusnim turističkim stručnjakom Mehmetom Nuri Ersoyom, razvilo je proizvode koji privlače posjetitelje na kratkoročne boravke, poput međunarodnih događaja, sportskih turnira i festivala. Ti napori su značajno podstakli posjete imućnih pojedinaca zemlji.

Nadalje, Ministarstvo je kreiralo razne programe kako bi turisti napustili udobne hotelske prostore u Turskoj i otišli na izlete.S namjerom da poveća broj turističkih atrakcija, Ministarstvo je proširilo arheološka iskopavanja koja se sada provode tokom cijele godine, te povećalo broj lokacija iskopavanja na 172 u okviru inspirativnog projekta „Baština za budućnost“, uključujući i regiju Bergama. Očekuje se da će iskopavanja i restauracije doprinijeti razvoju ovog okruga i okolnih gradova, omogućavajući svim dionicima u lokalnoj zajednici da koriste prihode od turizma. Osim toga, Ministarstvo je kreiralo inovativne koncepte poput „noćnih muzeja“, koji omogućavaju turistima da mogu posjetiti monumentalne građevine i drevne gradove izvan redovnog radnog vremena. Ova inicijativa dovela je do rekordnog broja posjetitelja muzeja na otvorenom poput Afrodizije.

 

S ciljem transformisanja Turske u najbolju destinaciju za dobrostojeće turiste, Mehmet Nuri Ersoy, ministar kulture i turizma, želi proširiti turističku sezonu na 12 mjeseci i privući turiste u svaku od 81 provincije, i sumira svoje ciljeve: ‘Marmara i mediteranska regija Turske pretežno ostvaruju 80% prihoda od turizma u zemlji. Egejska regija čini oko 10%, dok se preostalih 10% dijeli na Crnomorski region i druge dijelove Anadolije. Jedan od naših ključnih ciljeva je povećati broj turista i prihoda uz širenje turizma na druge regije različitim ponudama. Shodno tome, jedna od najvažnijih tema za nas je obala Egejskog mora: uprkos svom potencijalu, kulturnim dobrima, obalama i prirodnim resursima, nije dovoljno turistički iskorištena. Stoga ćemo nastaviti s našim poduhvatima postavljanja Egejske obale na više mjesto putne agende međunarodnih turista.“

Imajući na umu da imućni i ekološki osviješteni turisti pridaju veliku važnost održivosti, ministar Ersoy čini velike napore da promoviše certifikaciju održivosti turističkih objekata. U tom smislu, postignut je značajan napredak, s obzirom da je više od 16.000 od oko 21.000 hotela u Turskoj uspješno steklo certifikate održivosti.

TGA