Iz Volkswagena tvrde: Era automobila s unutrašnjim sagorijevanjem još nije gotova

Iz Volkswagena tvrde: Era automobila s unutrašnjim sagorijevanjem još nije gotova
Iz Volkswagena tvrde: Era automobila s unutrašnjim sagorijevanjem još nije gotova

Volkswagen je saopštio da ne odustaje od automobila s unutrašnjim sagorijevanjem uprkos industriji koja se okreće elektrifikaciji.

Iako je Volkswagen Grupa ranije najavila da će joj strategija biti potpuna orijentacija na elektirčna vozila, sada ipak planira usmjeriti dvije trećine svog kapitala na elektrifikaciju i digitalizaciju.

Jedna trećina će i dalje ostati spremljena za automobile s unutrašnjim sagorijevanjem, istakao je finansijski i operativni direktor VW Grupe Arno Antlitz na Reutersovom događaju u Münchenu prošlog mjeseca.

– Električna vozila su budućnost, ali era automobila s unutrašnjim sagorijevanjem nije gotova – rekao je Antlitz.
VW sada planira razviti mali, pristupačni BEV bez partnera nakon što su im propali pregovori o partnerstvu s Renaultom.

VW-ovi početni BEV-ovi će koštati 20.000 eura i najviše će se fokusirati na prodaju u Evropi, objavila je kompanija.

Istovremeno, VW priznaje da će morati balansirati smanjenje prodaje BEV-ova s više plug-in hibrida.

Ovo je u suprotnosti s njihovim ranijim planovima da serija ID električnih automobila bude ključna za njihovu budućnost.

Bivši CEO Herbert Diess najavio je planove za uvođenje do 75 potpuno električnih vozila tokom naredne decenije, izjavivši 2021. godine da je električna mobilnost “pobijedila u utrci”.

VW se suočio s velikim poteškoćama u svojoj strategiji elektrifikacije. Ranije su propali planovi s raznim lansiranjima EV-ova. VW je također zaostao u Kini suočen s jakom lokalnom konkurencijom.

Kao i drugi njemački proizvođači automobila, VW također reaguje na daljnje širenje kineskih rivala poput BYD-a i SAIC-ovog MG Motor-a u Evropu.

VW je također odustao od planova za traženje ulaganja za svoju baterijsku jedinicu i izgradnju tvornice za EV u Njemačkoj vrijedne 2 milijarde eura.

U međuvremenu, VW bi mogao usporiti vrijeme potrebno za povećanje kapaciteta svojih tvornica baterija.

VW će i dalje započeti proizvodnju 2025. godine, ali bi moglo potrajati duže da dosegne puni kapacitet, rekao je Antlitz u intervjuu za Bloomberg.

Prema trenutnim planovima od 20 milijardi eura, PowerCo bi trebala opskrbljivati ćelije za oko 3 miliona EV-ova do 2030. godine.

Isto tako, Mercedes-Benz planira zadržati proizvodnju automobila s unutrašnjim sagorijevanjem sve do sljedeće decenije, povlačeći se od svojih prethodnih planova da do 2030. godine prodaje samo električne automobile, javio je Bloomberg.

Patria

Share this post on social media